首頁> 最新消息> 如何解決產後脫髮問題?

如何解決產後脫髮問題?

08/05/2023

活動日期:2020-07-03~2020-07-03

 

懷孕及產後婦女特別容易有脫髮困擾!其實產後脫髮十分常見,於中醫角度,認為「髮為血之餘」,即係有足夠氣血,頭髮先有營養。因為懷孕時期需要輸送大量氣血比胎兒,生產時亦大量流失血液,導致氣血不足而出現脫髮問題!想解決脫髮問題,就要留意以下小貼士啦!

均衡飲食
產後媽媽想回復苗條身材,會刻意節食或偏重攝取某種營養。其實營養不均都會影響頭髮的生長及代謝。中醫建議應多補充蛋白質、鐵質、礦物質及維他命E,不要煎炸及重口味嘅飲食。

護髮技巧
使用天然或不含化學成分嘅洗髮護髮產品,避免過分刺激頭皮及堵塞頭皮毛孔,洗頭時可以用指尖為頭皮按摩,加速血液循環。

調節心情
產後媽媽面對各種壓力,精神不穩及睡眠質素變差都會導致脫髮問題,媽媽應該保持輕鬆心情,多與屋企人溝通,釋放生活中嘅壓力。

魚鱻森採用性質溫和嘅台灣虱目魚,補而不燥,啱哂產後嘅媽媽進補,一包虱目魚精已經可以吸收到全魚嘅精華及豐富營養,補充優質蛋白、18種水解胺基酸、多醣體、鐵質及維他命等營養。