首頁> 最新消息> 魚鱻森話你知 謝絕P圖小提案

魚鱻森話你知 謝絕P圖小提案

08/05/2023

活動日期:2023-01-11~2023-01-11

終於可以去旅行,又係時候影返多啲靚相,Post相Everyday!不過每次用原相機影都係風景優美,但個樣就唔太精神咁…唔通真係要靠P圖先可以post到靚靚嘅旅行相?其實又未必嘅,今日就等魚鱻森同大家分享3個謝絕P圖小提案,等大家喺出發之前,為影靚相做好準備啦!

1. 面部按摩
瞓醒塊面好腫可以點算?不如試吓每日臨瞓之前,按摩頸部、耳仔同頭部。只需要用五分鐘,輕輕按耳仔嘅周圍,頸部淋巴位置同太陽穴等,就有效消除面部嘅水腫。咁影相嘅時候塊面就自然細啲啦!

2. 養成睡前好習慣
睡眠質素都好影響一個人嘅精神狀態,瞓得好個人都自然容光煥發啲。想提高睡眠質素,臨瞓之前可以飲一杯熱牛奶,牛奶中含色胺酸,可以幫助身體分泌血清素,對於入眠有幫助。另外,用熱水浸腳都係一個好方法!佢可以促進身體嘅血液循環,加快新陳代謝。有助提高睡眠質素㗎!

3. 調理好身體
想由內靚到外,就要由內在調理做起!可以嘗試進食適合自己嘅補充品,例如含有豐富維他命C嘅虱目魚精